torstai 26. tammikuuta 2017

Luokkalätkä



Kaikki Karvetin ekaluokkalaiset olivat keskiviikkona jäähallissa pelaamassa lätkää. Tässä oppilaiden ajatuksia päivästä:  
Karvetti keltaisessa peliasussa

Minä lähdin luokan kanssa luokkalätkään. Siellä minä yritin saada maalia, mutta epäonnistuin. Ensimmäisenä kaaduin pyllylleen ja toisena menin laitaa päin. Loppu hyvin kaikki hyvin.
 Eeli

Näin siellä kaksi kaveria. Meillä oli kolme peliä ja kyllä me syötettiin. Minulla oli eväänä vähän kaikkea. Välillä hävittiin pelit mutta siellä oli silti kivaa.
Jasmin

Olin eilen Kuparivuoren jäähallissa. Siellä oli kivaa. Eväät olivat hyviä. Näin paljon kavereita.
Jenna

Minulla oli eväänä omenaa, banaania ja kaksi välipalakeksit.
Nilla

Saatiin paljon maaleja. Eväänä oli pähkinöitä.
Aava


Loppu hyvin kaikki hyvin




Hyvää tammikuun loppua!

Toivoo Karvetin ekaluokkalaiset ja Tea- ja Anna-Maija-opettaja


                                                                                                                 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti