perjantai 27. huhtikuuta 2018

 Moi!
Olen Aino ja tällä viikolla TET:issä Karvetin koulussa. Karvetin koulu on entinen kouluni, jossa olin ensimmäisestä luokasta kuudenteen. Koulussa on avuliaimmat, ystävällisimmät, parhaat, kauneimmat ja komeimmat opettajat, joita olen tavannut.
Tulin TET:iin Karvetin kouluun, koska Karvetti on vanha kouluni ja isona haluaisin olla luokanopettaja. Luokanopettaja olen halunnut olla jo ensimmäisistä luokista saakka.
Tällä viikolla olen saanut tutustua kouluarkeen opettajan näkökulmasta esim. korjaamalla kokeita, pitämällä sanelun, olemalla ulkona välituntisin ja pitämällä liikuntatunteja.
Koulussa on ollut kivaa, vaikka alussa jännitti tulla takaisin omaan vanhaan kouluun.
On ollut hienoa nähdä, miten opettajat toimivat ja kuinka monilla eri tavoilla voikaan opettaa, sillä koulussa ollessani en asiaan kiinnittänyt suurempaa huomiota.

Mukavaa ja iloista loppuviikkoa toivottaa Aino. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti